Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10487
Title: РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ
Other Titles: STRATEGY OF DEVELOPMENT ENTERPRISE ON THE BASIS CONCEPTION OF INDUSTRIAL MARKETING
Authors: Кучер, Анатолій Тимофійович
Kucher, Anatoliy Timofeevich
Keywords: стратегія, криза, будівельна галузь, промисловий маркетинг, регресійна модель, кон’юнктура ринку, планування, прогнозування.
strategy, crisis, building industry, industrial marketing, regressive model, state of affairs of market, planning, prognostication.
Issue Date: 2011
Publisher: Вісник економічної науки України
Citation: Кучер А.Т., Кучер В.А. Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу. – Вісник економічної науки України. – 2011. – № 1. – С. 68 - 71.
Abstract: Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію загальної площі житла.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10487
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.