Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10328
Назва: МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Інші назви: METHODICAL BASES OF DEVELOPMENT OF COMPLEX OF MARKETING ON INDUSTRIAL ENTERPRISES
Автори: Кучер, Вячеслав Анатолійович
Kucher, Vyacheslav Anatoliyvich
Ключові слова: комплекс маркетингу, збут, промислове підприємство, сучасні труднощі, ефективність, металургійна промисловість, залізна руда, конкуренція, цільові ринки.
marketing complex, sale, industrial enterprise, modern difficulties, efficiency, metallurgical industry, iron-stone, competition, target markets
Дата публікації: 2011
Видавництво: Економічний вісник національного технічного університету України «Київський політехнічній інститут»
Бібліографічний опис: Методичні основи розробки комплексу маркетингу на промислових підприємствах. – Економічний вісник національного технічного університету України «Київський політехнічній інститут». Збірник наукових праць. – 2011. –№8. – С. 379-386.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні ринки реалізації металургійної продукції України. Представлено результати розробки методичних підходів щодо забезпечення розвитку комплексу маркетингових заходів, спрямованих на розвиток металургійного підприємства.
Опис: The basic realization markets of metallurgical products of Ukraine are analyses. The results of development methodical approaches on providing development of complex marketing measures directed on development metallurgical enterprise are represented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10328
ISSN: 311.2
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья_Киев_.pdf285,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.