Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10328
Название: МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Другие названия: METHODICAL BASES OF DEVELOPMENT OF COMPLEX OF MARKETING ON INDUSTRIAL ENTERPRISES
Авторы: Кучер, Вячеслав Анатолійович
Kucher, Vyacheslav Anatoliyvich
Ключевые слова: комплекс маркетингу, збут, промислове підприємство, сучасні труднощі, ефективність, металургійна промисловість, залізна руда, конкуренція, цільові ринки.
marketing complex, sale, industrial enterprise, modern difficulties, efficiency, metallurgical industry, iron-stone, competition, target markets
Дата публикации: 2011
Издательство: Економічний вісник національного технічного університету України «Київський політехнічній інститут»
Библиографическое описание: Методичні основи розробки комплексу маркетингу на промислових підприємствах. – Економічний вісник національного технічного університету України «Київський політехнічній інститут». Збірник наукових праць. – 2011. –№8. – С. 379-386.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано основні ринки реалізації металургійної продукції України. Представлено результати розробки методичних підходів щодо забезпечення розвитку комплексу маркетингових заходів, спрямованих на розвиток металургійного підприємства.
Описание: The basic realization markets of metallurgical products of Ukraine are analyses. The results of development methodical approaches on providing development of complex marketing measures directed on development metallurgical enterprise are represented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10328
ISSN: 311.2
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья_Киев_.pdf285,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.