Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10279
Название: До проблеми професійної підготовки учителів початкових класів із педагогічно занедбаними учнями
Авторы: Гайдай, І.В.
Ключевые слова: педагогічна занедбаність
вчитель початкових класів
занедбані учні
pedagogical neglecting
primary school teacher
neglected children
Дата публикации: 2009
Издательство: Донецький національний технічний університет
Библиографическое описание: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Краткий осмотр (реферат): Автор у своїй статті намагається здійснити теоретичний аналіз проблеми педагогічної занедбаності; визначити професійні якості, які сприяють успішній роботі вчителя початкових класів із занедбаними учнями та розглянути роль методичної підготовки учителів у роботі з даною категорією дітей
Описание: The author in the article tries to carry out the theoretical analysis of the problem of pedagogical neglecting; to define professional qualities which are instrumental in successful work of primary school teachers with the neglected children and to consider the role of methodological preparation of teachers in process with such category of children
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10279
Располагается в коллекциях:Випуск 5(155) - 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
гайдай.pdf103,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.