Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10279
Назва: До проблеми професійної підготовки учителів початкових класів із педагогічно занедбаними учнями
Автори: Гайдай, І.В.
Ключові слова: педагогічна занедбаність
вчитель початкових класів
занедбані учні
pedagogical neglecting
primary school teacher
neglected children
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): Автор у своїй статті намагається здійснити теоретичний аналіз проблеми педагогічної занедбаності; визначити професійні якості, які сприяють успішній роботі вчителя початкових класів із занедбаними учнями та розглянути роль методичної підготовки учителів у роботі з даною категорією дітей
Опис: The author in the article tries to carry out the theoretical analysis of the problem of pedagogical neglecting; to define professional qualities which are instrumental in successful work of primary school teachers with the neglected children and to consider the role of methodological preparation of teachers in process with such category of children
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10279
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гайдай.pdf103,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.