Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10268
Назва: ГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ: ЯКІСТЬ ТА КУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ
Автори: Андрушків, Богдан Миколайович
Погайдак, Ольга Богданівна
Коверга, Сергій В’ячеславович
Ключові слова: громадський транспорт
якість обслуговування
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісті Автомобільно-дорожнього інституту, 2011, № 1(12)
Серія/номер: економічна;
Короткий огляд (реферат): Визначено та проаналізовано проблеми у сфері громадського транспортного обслуговування та їх вплив на виникнення конфліктних ситуацій. Розроблено пропозиції щодо підвищення культури поведінки та організації перевезень з метою уникнення суперечностей між перевізниками та пасажирами, а також захисту пільгових категорій населення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10268
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Громадський транспорт.pdf389,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.