Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10260
Назва: | Розробка програмного забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів |
Інші назви: | Разработка программного обеспечения имитационной модели функционирования остановочного пункта совмещённых участков движения автобусов разных маршрутов Software Development of the Stop Operation Simulation Model of the Bus Traffic Matched Sections on Different Routes |
Автори: | Василенко, Тетяна Євгенівна Фесенко, Дмитро Володимирович Дульнявка, Олена Йосипівна Василенко, Татьяна Евгеньевна Фесенко, Дмитрий Владимирович Дульнявка, Елена Йосиповна Vasylenko, T.Ye. Fesenko, D.V. Dulnyavka, E.I. |
Ключові слова: | АВТОБУС: ЗУПИНОЧНИЙ ПУНКТ СУМІСНА ДІЛЯНКА МОВА ПРОГРАМУВАННЯ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АВТОБУС: ОСТАНОВОЧНЫЙ ПУНКТ СОВМЕЩЁННЫЙ УЧАСТОК ЯЗЫК ПРОГРАММИРОВАНИЯ ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ BUS: STOP MATCHED SECTION PROGRAMMING LANGUAGE SOFTWARE |
Дата публікації: | 3-вер-2010 |
Видавництво: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Бібліографічний опис: | Василенко Т.Є. Розробка програмного забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів / Т.Є. Василенко, Д.В. Фесенко, О.Й. Дульнявка // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 102-109. |
Короткий огляд (реферат): | Розроблено програмне забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів в математичному середовищі пакету Mathcad, на підставі якого встановлено залежність часу очікування пасажирами автобусів різних маршрутів на сумісних ділянках руху від сумарної кількості автобусів на цих маршрутах. Отримана залежність дозволяє оцінити реальну загальну кількість автобусів на шести маршрутах протягом доби та визначити розподіл автобусів за кожним маршрутом. Критерієм оптимальності є час очікування пасажирами автобусів різних маршрутів. |
Опис: | The stop operation simulation model software of the bus traffic matched sections on different routes in the mathematical environment of the Mathcad package is developed. On the basis of this package the bus passenger waiting time dependence on the traffic matched sections from total amount of buses on these routes is determined. The obtained dependence allows to estimate the real total number of buses on six routes during the day and to determine the bus distribution on each route. Optimality test is the bus passenger waiting time on different routes. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10260 |
ISSN: | 1990-7796 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Прикладна математика і інформатика" Публікації кафедри "Транспортні технології" №1 (2010-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Василенко.pdf | 493,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.