Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10260
Название: Розробка програмного забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів
Другие названия: Разработка программного обеспечения имитационной модели функционирования остановочного пункта совмещённых участков движения автобусов разных маршрутов
Software Development of the Stop Operation Simulation Model of the Bus Traffic Matched Sections on Different Routes
Авторы: Василенко, Тетяна Євгенівна
Фесенко, Дмитро Володимирович
Дульнявка, Олена Йосипівна
Василенко, Татьяна Евгеньевна
Фесенко, Дмитрий Владимирович
Дульнявка, Елена Йосиповна
Vasylenko, T.Ye.
Fesenko, D.V.
Dulnyavka, E.I.
Ключевые слова: АВТОБУС: ЗУПИНОЧНИЙ ПУНКТ
СУМІСНА ДІЛЯНКА
МОВА ПРОГРАМУВАННЯ
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
АВТОБУС: ОСТАНОВОЧНЫЙ ПУНКТ
СОВМЕЩЁННЫЙ УЧАСТОК
ЯЗЫК ПРОГРАММИРОВАНИЯ
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
BUS: STOP
MATCHED SECTION
PROGRAMMING LANGUAGE
SOFTWARE
Дата публикации: 3-сен-2010
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Василенко Т.Є. Розробка програмного забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів / Т.Є. Василенко, Д.В. Фесенко, О.Й. Дульнявка // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 102-109.
Краткий осмотр (реферат): Розроблено програмне забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів в математичному середовищі пакету Mathcad, на підставі якого встановлено залежність часу очікування пасажирами автобусів різних маршрутів на сумісних ділянках руху від сумарної кількості автобусів на цих маршрутах. Отримана залежність дозволяє оцінити реальну загальну кількість автобусів на шести маршрутах протягом доби та визначити розподіл автобусів за кожним маршрутом. Критерієм оптимальності є час очікування пасажирами автобусів різних маршрутів.
Описание: The stop operation simulation model software of the bus traffic matched sections on different routes in the mathematical environment of the Mathcad package is developed. On the basis of this package the bus passenger waiting time dependence on the traffic matched sections from total amount of buses on these routes is determined. The obtained dependence allows to estimate the real total number of buses on six routes during the day and to determine the bus distribution on each route. Optimality test is the bus passenger waiting time on different routes.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10260
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:Публікації кафедри "Прикладна математика і інформатика"
Публікації кафедри "Транспортні технології"
№1 (2010-10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Василенко.pdf493,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.