Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10256
Title: Моделювання керованості вантажного автомобіля 8×4
Other Titles: Моделирование управляемости грузового автомобиля 8×4
Simulation of the Truck 8×4 Steerability
Authors: Дячук, М.В.
Петренко, Д.І.
Дячук, М.В.
Петренко, Д.И.
Dyachuk, М.V.
Petrenko, D.I.
Keywords: ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ: КЕРОВАНІСТЬ
ВІДВЕДЕННЯ ШИНИ
КУТИ ПОВОРОТУ КЕРОВАНИХ КОЛІС
ГРУЗОВОЙ АВТОМОБИЛЬ: УПРАВЛЯЕМОСТЬ
УВОД ШИНЫ
УГЛЫ ПОВОРОТА УПРАВЛЯЕМЫХ КОЛЕС
TRUCK: STEERABILITY
WHEEL SKID
WHEEL STEERING ANGLES
Issue Date: 3-Sep-2010
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Дячук М.В. Моделювання керованості вантажного автомобіля 8×4 / М.В. Дячук, Д.І. Петренко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 76-84.
Abstract: Запропоновано методику моделювання криволінійного руху вантажного автомобіля 8×4 з двома керованими мостами. В математичному описанні транспортний засіб представлений як плоска рухома модель, що враховує габаритні розміри, розподіл мас та кутів повороту керованих коліс, зчіпні властивості відведеної шини у разі взаємодії з дорожньою поверхнею. Модель дозволяє використовувати будь-який закон повороту кермового колеса. Результати імітаційного моделювання криволінійного руху автомобіля добре узгоджуються з параметрами технічної характеристики. Дана методика може використовуватись у розвитку просторового моделювання криволінійного руху з метою прогнозування поведінки автомобіля.
Description: The technique of the curvilinear motion simulation of a truck 8×4 with two steerable axles is offered. In the mathematical description the vehicle is presented as two-dimensional mobile model which takes into account overall dimensions, mass distribution and wheel steering angles, tire adhering properties with a skid at the interaction with road surface. The model allows to use any law of steering wheel rotation. Results of automobile model simulation of the curvilinear motion are well coordinated with technical specification parameters. This technique can be used in the three-dimensional curvilinear motion simulation development for the purpose of the automobile behavior prediction.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10256
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:№1 (2010-10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дячук.pdf1,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.