Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10255
Назва: Врахування складу транспортного потоку при визначенні потоків насичення для світлофорного регулювання
Інші назви: Учет состава транспортного потока при определении потоков насыщения для светофорного регулирования
Account of the Traffic Structure at the Saturation Flow Determination for Signal Control
Автори: Малишев, А.В.
Дудніков, Олександр Миколайович
Нужний, Володимир Васильович
Малышев, А.В.
Дудников, Александр Николаевич
Нужный, Владимир Васильевич
Malyshev, А.V.
Dudnikov, А.N.
Nuzhnyi, V.V.
Ключові слова: ПЕРЕСІЧЕННЯ ДОРІГ: ПОТІК НАСИЧЕННЯ
СВІТЛОФОРНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
ТРАНСПОРТНИЙ ПОТІК
ІНТЕРВАЛ БЕЗПЕКИ
ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ
СКЛАД ПОТОКУ
ПЕРЕСЕЧЕНИЕ ДОРОГ: ПОТОК НАСЫЩЕНИЯ
СВЕТОФОРНОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ
ТРАНСПОРТНЫЙ ПОТОК
ИНТЕРВАЛ БЕЗОПАСНОСТИ
ТРАНСПОРТНОЕ СРЕДСТВО
СОСТАВ ПОТОКА
ROAD CROSSING: SATURATION FLOW
SIGNAL CONTROL
TRAFFIC FLOW
SAFETY INTERVAL
VEHICLE
TRAFFIC STRUCTURE
Дата публікації: 3-вер-2010
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Малишев А.В. Врахування складу транспортного потоку при визначенні потоків насичення для світлофорного регулювання / А.В. Малишев, О.М. Дудніков, В.В. Нужний // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 69-75.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано уточнення існуючої методики розрахунку режимів роботи світлофорної сигналізації на пересіченні доріг в одному рівні. Для уточнення методики пропонується врахувати вплив складу транспортного потоку при визначенні потоку насичення. Отримані значення потоку насичення за запропонованою методикою, окрім впливу складу транспортного потоку, будуть враховувати значення потоку насичення, яке втрачається під час наростання інтенсивності роз’їзду черги транспортних засобів на пересіченні. Методика визначення потоку насичення з врахуванням впливу складу транспортного потоку забезпечить визначення більш наближеного до реальної ситуації значення потоку насичення, що в свою чергу повинно призвести до оптимізації тривалості циклу роботи світлофорної сигналізації.
Опис: In the work the existing technique clarification of the traffic-light signaling operating conditions calculation on the road crossings in one level is offered. For the technique clarification it is suggested to take into account the traffic structure influence on the determination of the saturation flow. The obtained values of the saturation flow according to this technique, except of the traffic structure influence, will take into account the value of the saturation flow which is lost during the travelling intensity growth of the vehicle turn on the crossing. The technique determination of the saturation flow taking into account the traffic structure influence will provide the value determination of the saturation flow which will result in optimization of the traffic-light signaling operation duration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10255
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№1 (2010-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малишев.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.