Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовк, Е.И.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-28T12:47:56Z-
dc.date.available2012-03-28T12:47:56Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 378.147-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10149-
dc.descriptionIn the focus of attention of the article are the basic principles of the communicative and cognitive approach to foreign language teaching. It is suggested that the following factors should be taken into account: stimulation of students' speech and mental activity, widening their knowledge space, development of multiple intelligences, worldview and linguistic personality, formation of communicative competence taking into consideration students' epistemological styles, etcen_US
dc.description.abstractВ статье представлен современный взгляд на стратегию обучения ИЯ в ВУЗе. Предлагается учитывать такие факторы, как стимулирование речемыслительной активности студентов, развитие их знаниевого пространства, множественности интеллекта и языковой личности, формирование коммуникативной компетенции, учет эпистемологических стилей студентов и др.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectиностранный языкen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectобучениеen_US
dc.subjectforeign languageen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectcommunicative competenceen_US
dc.titleИнновации в высшем образовании: коммуникативно-когнитивный подход к обучению инностранным языкамen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Випуск 5(155) - 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
вовк.pdf113,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.