Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10141
Название: Диференційований підхід у музично-теоретичній підготовці студентів
Авторы: Юрчак, В.В.
Ключевые слова: диференційоване навчання
студент
differentiating studying
studying
student
education
Дата публикации: 2009
Издательство: Донецький національний технічний університет
Библиографическое описание: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Краткий осмотр (реферат): У статті дано наукове обгрунтування поняття "диференційоване навчання", визначено принципи диференціойваного підходу до навчання студентів з різним рівнем довузівської підготовки
Описание: The article touches upon the scientific explanation of such notion a "differentiating studying". The article dives the principals of such studying for the students with different level of secondary education
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10141
Располагается в коллекциях:Випуск 5(155) - 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
юрчак.pdf101,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.