Просмотр собрания по группе - Авторы Мізіна, Олена Вікторівна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 24  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Вдосконалення методики оцінки використання та відтворення майна на підприємствіМізіна, Олена Вікторівна; Капітонова, Вікторія Євгенівна
2018-06ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНОЇ КОМПАНІЇАмельницька, Олена Володимирівна; Мізіна, Олена Вікторівна; Молчанова, Олена Ігорівна
2014Комплексний аналіз фінансового стану підприємства в оцінці його економічної безпекиМізіна, Олена Вікторівна
2014КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА В ОЦІНЦІ ЙОГО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИМізіна, Олена Вікторівна
2017-03Комплексний підхід до оцінки конкурентоспроможності компанії: теоретичні та практичні аспектиМізіна, Олена Вікторівна; Марченко, Альбіна Дамірівна
2018Конспект лекцій з вибіркової навчальної дисципліни «Основи управлінського консультування» для студентів освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання галузі знань 07 Управління та адміністрування / [укл.: О.В. Мізіна].Мізіна, Олена Вікторівна
2016Конспект лекцій з дисципліни «Антикризове управління» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» денної та заочної форм навчання галузі знань 0305 Економіка та підприємництво напрямів 6.030507 Маркетинг, 6.030601 Менеджмент, 6.030504 Економіка підприємстваМізіна, Олена Вікторівна
2016Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для студентів ОКР «бакалавр», денної та заочної форми навчання, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг»Мізіна, Олена Вікторівна
2016Конспект лекцій з нормативної навчальної дисципліни циклу професійної та практичної підготовки бакалаврів «Маркетингова товарна політика» для студентів всіх форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Мізіна, Олена Вікторівна
2017Менеджмент комунікативної діяльності компаній у світі перспектив розвитку Digital-ринкуМізіна, Олена Вікторівна
2015Методи формування асортиментної політики на промисловому підприємствіМізіна, Олена Вікторівна; Нагорна, Ольга Андріївна
2016Методичні рекомендації щодо виконання завдань практичних занять з нормативної навчальної дисципліни циклу професійної підготовки «Рекламний менеджмент» для студентів денної форми навчання, галузі знань: 07 Управління та адміністрування, спеціальність 075 Маркетинг – МРКАмельницька, Олена Володимирівна; Мізіна, Олена Вікторівна
2018Методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи з нормативної навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності 073 Менеджмент «Рекламний менеджмент» / [укл.: О.В. Мізіна]Мізіна, Олена Вікторівна
2015МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ БАНКІВСЬКОГО ПРОЕКТНОГО ФІНАНСУВАННЯ НА ІНВЕСТИЦІЙНОМУ РИНКУМізіна, Олена Вікторівна; Амельницька, Олена Володимирівна
2017Обгрунтування вибору маркетингової антикризової стратегії на прикладі кондитерської компанії «Конті»Мізіна, Олена Вікторівна; Марченко, Альбіна Дамірівна
2008Особливості планування діяльності промислових підприємств в умовах ринкуМізіна, Олена Вікторівна
2017ПЕРСПЕКТИВИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ КОМПАНІЙ В СВІТІ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО РИНКУ УКРАЇНИМізіна, Олена Вікторівна
2016Роль та особливості маркетингових комунікацій у соціальних мережахМізіна, Олена Вікторівна; Казановська, Ірина Віталіївна
2017-04Сучасні підходи в менеджменті комунікативної діяльності компанійМізіна, Олена Вікторівна; Казановська, Ірина Віталіївна
2016ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАМізіна, Олена Вікторівна; Марченко, Альбіна Дамірівна