Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/31149
Title: ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРИ ВИХОДІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА РИНОК ЙОРДАНІЇ
Authors: Швець, Ірина
Следь, Олександра
Аль-Газу, Алі
Keywords: МІЖНАРОДНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ЗОВНІШНІЙ РИНОК, ОБСЯГ ЕКСПОРТУ; СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, РИНОК ЙОРДАНІЇ, ВИРОБНИЧА ПОТУЖНІСТЬ
Issue Date: 2018
Publisher: Науковий вісник Уж-городського універси-тету. Серія Економіка. – 2018. – Випуск 1(51). – С. 273-281.
Series/Report no.: Серія Економіка;Випуск 1(51)
Abstract: Обґрунтовано можливі альтернативи реалізації міжнародної маркетингової стратегії на ринку Йорданії. Запропоновано метод визначення ймовірності різних сценаріїв реалізації стратегії створення спільного підприємства, в основу якого покладено врахування ймовірності визначальної події та залежних від неї подій. Із врахуванням впливу низки сприятливих факторів на ринку Йорданії доведено високу ймовірність реалізації реалістичного сценарію стратегії створення спільного складального підприємства на умовах оренди землі й виробничого майнового комплексу. Здійснено оцінку показників діяльності промислового підприємства за різними альтернативами реалізації міжнародної маркетингової стратегії на ринку Йорданії: створення спільного складального підприємства на умовах оренди землі й виробничого майнового комплексу та створення підприємства на умовах придбання виробничих потужностей. Для оцінювання результативності міжнародної маркетингової стратегії на зарубіжному ринку запропоновано використання показника рентабельності виробничої потужності, що враховує використання технологічного устаткування для виготовлення продукції на основі вартісних вимірників.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/31149
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Швець,Следь_Ужгород.pdf540,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.