Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30825
Title: Застосування маркетингової логістики на торгівельних підприємствах
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Суворова, Олександра
Keywords: концепція логістики, маркетинг, інтеграція управлінських функцій, товарорух
Issue Date: 2015
Publisher: Studnauka.com - Україна - 2015
Citation: Матеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Ідеї, що створюють майбутнє 15-30 грудня 2015» з різних сфер знань. - С.21-27
Abstract: Метою даної статті є аналіз теоретичних розробок щодо взаємозв’язку маркетингу і логістики як складових менеджменту і як функціональних областей господарської діяльності підприємства та аналіз застосування маркетингової логістики на торговельних підприємствах.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30825
Appears in Collections:Мізіна Олена Вікторівна, к.е.н., доц., доцент кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матер. XVІ Всеукр. наук.-пр.конф.-Мізіна,Суворова.pdf689,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.