Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30824
Title: Збутова діяльність як складова маркетингової діяльності підприємства
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Пузік, Олександр Геннадійович
Keywords: збутова діяльність, структура попиту, маркетингова організація збуту
Issue Date: Oct-2016
Publisher: studnauka.com. - Україна, 2016. - С.32-36.
Citation: Матеріали ХXVІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Новини наукової думки ХXІ століття» 15 – 30 жовтня 2016 року з різних сфер знань
Abstract: Розробка програми маркетингу передбачає обгрунтований вибір найбільш привабливих ринків, номенклатури виробів, технологій збуту і визначення потреби у фінансових, матеріальних, людських ресурсах для досягнення запланованих показників прибутку і рентабельності виробництва. Збільшення ефективності функціонування підприємства в сучасних умовах неможливе без розробки таких методів управління збутовою діяльністю, які б допомагали орієнтуватись на потреби ринку і вести конкурентну боротьбу. Обґрунтоване формування збутової діяльності організації, оптимізація процедур планування продажів, ефективний контроль виконання планів збуту, використання системи комерційного кредитування і процедур контролю замовників дозволять значно удосконалити збутову діяльність українських організацій в умовах посилення конкуренції.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30824
Appears in Collections:Мізіна Олена Вікторівна, к.е.н., доц., доцент кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мізіна О.В.,Пузік.pdf298,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.