Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28613
Title: Обгрунтування вибору маркетингової антикризової стратегії на прикладі кондитерської компанії «Конті»
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Марченко, Альбіна Дамірівна
Keywords: антикризові стратегії, диверсифікація, SWOT-аналіз, реалізація продукції, матриця, компанія
anti-crisis strategies, diversification, SWOT- analysis, realization of products, matrix, company
Issue Date: 2017
Publisher: Матеріали ХXXІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні тенденції в науці і освіті» 15 – 28 лютого 2017 року.
Citation: С. 11-16
Abstract: Розглянуто питання щодо обгрунтування вибору маркетингових антикризових стратегій, особливу увагу приділено використанню SWOT-аналізу при вирішенні цих питань. Проведено обгрунтування вибору маркетингових антикризових стратегій на прикладі підприємства ПАТ «ВО «КОНТІ».
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28613
Appears in Collections:Мізіна Олена Вікторівна, к.е.н., доц., доцент кафедри МДУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мізіна,Марченко- Антикриз. стратег. Конті.pdf318,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.