Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28608
Title: Роль та особливості маркетингових комунікацій у соціальних мережах
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Казановська, Ірина Віталіївна
Keywords: споживачі, комунікації, соціальні мережі, інтернет-маркетинг, комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій
consumers, communications, social networks, internet marketing, complex of integrated marketing communications
Issue Date: 2016
Publisher: Матеріали ХXVІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Наука і інновації» 1 – 15 листопада 2016 року з різних сфер знань
Citation: С.17-26
Abstract: Досліджуються питання ефективної організації маркетингових комунікацій, їх роль й особливості застосування у соціальних мережах. Розглянуто особливості застосування класичного комплексу маркетингових комунікацій в традиційному маркетингу та в інтернет-маркетингу. Проаналізовано зміни моделей взаємодії компаній зі споживачами в результаті впровадження соціальних мереж у комунікації компаній.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28608
Appears in Collections:Мізіна Олена Вікторівна, к.е.н., доц., доцент кафедри МДУ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.