Browsing by Author Мізіна, Олена Вікторівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 58 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Конспект лекцій з дисципліни «Антикризове управління» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» денної та заочної форм навчання галузі знань 0305 Економіка та підприємництво напрямів 6.030507 Маркетинг, 6.030601 Менеджмент, 6.030504 Економіка підприємстваМізіна, Олена Вікторівна
2016Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для студентів ОКР «бакалавр», денної та заочної форми навчання, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг»Мізіна, Олена Вікторівна
2020Конспект лекцій з дисципліни «Рекламний менеджмент» для студентів освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування»Мізіна, Олена Вікторівна
2016Конспект лекцій з нормативної навчальної дисципліни циклу професійної та практичної підготовки бакалаврів «Маркетингова товарна політика» для студентів всіх форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Мізіна, Олена Вікторівна
2017Менеджмент комунікативної діяльності компаній у світі перспектив розвитку Digital-ринкуМізіна, Олена Вікторівна
2019-03Мережеві бізнес-структури – дослідження поняття та принципів функціонуванняКоробкова, Софія Олександрівна; Мізіна, Олена Вікторівна
2015Методи формування асортиментної політики на промисловому підприємствіМізіна, Олена Вікторівна; Нагорна, Ольга Андріївна
2019Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для студентів освітнього ступеня «бакалавр» денної та заочної форм навчання галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 МаркетингМізіна, Олена Вікторівна
2018Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Менеджмент і адміністрування. Стратегічний менеджмент» для студентів ОС «Бакалавр», денної та заочної форм навчання галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування», 07 Управління та адмініструванняМізіна, Олена Вікторівна; Подлужна, Наталя Олександрівна
2019Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 МаркетингМізіна, Олена Вікторівна
2018Методичні рекомендації щодо виконання завдань практичних занять з нормативної навчальної дисципліни «Логістика» для студентів ОС «Бакалавр», денної та заочної форм навчання галузі знань 07 Управління та адмініструванняМізіна, Олена Вікторівна
2016Методичні рекомендації щодо виконання завдань практичних занять з нормативної навчальної дисципліни циклу професійної підготовки «Рекламний менеджмент» для студентів денної форми навчання, галузі знань: 07 Управління та адміністрування, спеціальність 075 Маркетинг – МРКАмельницька, Олена Володимирівна; Мізіна, Олена Вікторівна
2018Методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи з нормативної навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності 073 Менеджмент «Рекламний менеджмент» / [укл.: О.В. Мізіна]Мізіна, Олена Вікторівна
2019Методичні рекомендації щодо підготовки випускної кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «Магістр» зі спеціальностей 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 073 Менеджмент, 075 МаркетингМізіна, Олена Вікторівна; Попова, Ольга Юріївна; Антоненко, Валентина Миколаївна
2019Методичні рекомендації щодо самостійної роботи студентів з проходження й складання звіту з практики для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 МенеджментМізіна, Олена Вікторівна
2015МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ БАНКІВСЬКОГО ПРОЕКТНОГО ФІНАНСУВАННЯ НА ІНВЕСТИЦІЙНОМУ РИНКУМізіна, Олена Вікторівна; Амельницька, Олена Володимирівна
2016-10Мотивація в поведінці споживача – інструмент ефективної маркетингової політикиМізіна, Олена Вікторівна; Карасьова, Оксана Миколаївна
2017Обгрунтування вибору маркетингової антикризової стратегії на прикладі кондитерської компанії «Конті»Мізіна, Олена Вікторівна; Марченко, Альбіна Дамірівна
2008Особливості планування діяльності промислових підприємств в умовах ринкуМізіна, Олена Вікторівна
2018-12Особливості проведення аналізу фінансового стану підприємств за сучасними формами бухгалтерської звітностіМізіна, Олена Вікторівна