Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9574
Title: | Просторова модель і параметрична оптимізація суміщення кермового приводу з передньою трапецією й незалежної підвіски автомобіля |
Other Titles: | Пространственная модель и параметрическая оптимизация совмещения рулевого привода с передней трапецией и независимой подвески автомобиля Three-Dimensional Model and Parametric Optimization of the Automobile Steering Linkage Matching With Front Trapezium and Independent Suspension |
Authors: | Крайник, Тарас Любомирович Гудз, Густав Стефанович Крайник, Тарас Любомирович Гудз, Густав Степанович Kraynik, T.L. Gudz, G.S. |
Keywords: | СТІЙКІСТЬ РУХУ АВТОМОБІЛЯ МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ КЕРМОВОГО ПРИВОДУ МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ НЕЗАЛЕЖНОЇ ПІДВІСКИ АВТОМОБІЛЯ УСТОЙЧИВОСТЬ ДВИЖЕНИЯ АВТОМОБИЛЯ МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ РУЛЕВОГО ПРИВОДА МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ НЕЗАВИСИМОЙ ПОДВЕСКИ АВТОМОБИЛЯ STABILITY OF MOTION OF CAR MATHEMATICAL MODEL OF STEERING DRIVE MATHEMATICAL MODEL OF INDEPENDENT PENDANT OF CAR |
Issue Date: | 18-Dec-2009 |
Publisher: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Citation: | Крайник Т.Л. Просторова модель і параметрична оптимізація суміщення кермового приводу з передньою трапецією й незалежної підвіски автомобіля / Т.Л. Крайник, Г.С. Гудз // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 6-10. |
Abstract: | Представлено математичну модель кермового приводу і незалежної підвіски безкапотної вантажівки повною масою 2,9 т. та процедуру оптимізації просторової кінематики. Особливістю схеми є розміщення трапеції кермового приводу перед керованою віссю, що обумовлене зміщенням назад силового агрегату з умов покращення розподілу осьових навантажень. |
Description: | The steering linkage and independent suspension mathematical model of a nonconventional truck with total weight of 2, 9 tons is presented. The optimization procedure of the three-dimensional kinematics is given. The chart feature is the steering linkage trapezium placing in front of the operated axle that is conditioned by the displacement of the power plant back and the improvement of the axial load distribution. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9574 |
ISSN: | 1990-7796 |
Appears in Collections: | №2 (2009-9) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Крайник.pdf | 685,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.