Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7267
Назва: Теоретико-методичні основи класифікації комунікативних ситуацій професійної взаємодії медичних працівників
Автори: Шигонська, Н.В.
Ключові слова: медичні працівникі
теоретико-методичні аспекти
навчальний процес
theoretically-methodological aspects
professional interaction
criteria
medical students
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): У статті визначені теоретико-методичні аспекти класифікації комунікативних ситуацій професійної взаємодії медичних працівників. Розроблено авторську класифікацію на основі системи критеріїв, що забезпечують її цілісність та функціональність під час організації навчального процесу, і яка являє собою підгрунтя для створення експериментальної технології підготовки до професійної взаємодії студентів медичних спеціальностей
Опис: The theoretically-methodological aspects of communicative situations' of doctors' and nurses' professional interaction classification are defined. The original classification is elaborated on the basis of the criteria that provide its integrity and functionality while organizing the study process and is the basis for creating the experimental technology of training medical students to the professional interaction
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7267
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шигонская.pdf124,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.