Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/21202
Title: SWOТ-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇ
Authors: Лисенко, С.М.
Keywords: SWOT-аналіз
Територіальний маркетинг
Регіональна економічна політика
Iнноваційний підхід
Issue Date: 16-Dec-2011
Publisher: Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21202
Appears in Collections:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лисенко С.М..pdf371,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.