Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2109
Назва: NEW APPROACH FOR MAKING MORE ACTIVE THE STUDENTS' THINKING WHEN LECTURING ON SPECIAL ENGINEERING COURSES
Автори: Рогозин, Г.Г.
Rogozin, G.G.
Ключові слова: activating the brainwork
Mythological and biblical subjects
destruction of a barrier between a lecturer and audience
a keen interest in spiritual values
Дата публікації: 2000
Бібліографічний опис: Первый глобальный конгресс по инженерному образованию
Короткий огляд (реферат): The text presents the main concepts of the method destined for activating the technical university students' brainwork. It is dealt with the objective reason and need to improve the results of the lecturing on special engineering courses. The paper also touches upon the physiological and psychological aspects of the problem posed. Recommendations are given for introduction of proposed method by reflecting the humanities and arts at lecturing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2109
Розташовується у зібраннях:Статті та матеріали міжнародних конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
001_New_approach.pdf85,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.