Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9669
Title: Математична модель прогнозування кількості ДТП на пересіченні автомобільних доріг на одному рівні
Other Titles: Математическая модель прогнозирования количества ДТП на пересечении автомобильных дорог в одном уровне
Mathematical Model of the Road Accident Number Forecasting on the Highway Crossing at One Level
Authors: Лапутин, Роман Олександрович
Куєвда, Денис Валерійович
Лапутин, Роман Александрович
Куевда, Денис Валериевич
Laputin, R.A.
Kuevda, D.V.
Keywords: ПЕРЕХРЕСТЯ
ІНТЕНСИВНІСТЬ РУХУ
БЕЗПЕКА РУХУ
ПОДІЯ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНА
ПОТІК ТРАНСПОРТНИЙ
ПЕРЕКРЕСТОК
ИНТЕНСИВНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ
БЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ
ПРОИСШЕСТВИЕ ДОРОЖНО-ТРАНСПОРТНОЕ
ПОТОК ТРАНСПОРТНЫЙ
CROSSING
TRAFFIC INTENSITY
TRAFFIC SAFETY
ROAD ACCIDENT
TRAFFIC FLOW
Issue Date: 18-Dec-2009
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Лапутин Р.О. Математична модель прогнозування кількості ДТП на пересіченні автомобільних доріг на одному рівні / Р.О. Лапутин, Д.В. Куєвда // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 88-92.
Abstract: Розроблена математична модель прогнозування кількості дорожньо-транспортних подій на пересіченні автомобільних доріг на одному рівні на підставі застосування імовірності виникнення конфліктних ситуацій між транспортними засобами в конфліктних точках та на пересіченні в цілому. Запропоноване поняття конфліктної ситуації у вигляді одночасної появи конфліктних транспортних засобів, траєкторії руху яких пересікаються, зливаються або розгалужуються, на відстані менш зупиночного шляху до конфліктної точки.
Description: In the work the mathematical model of the road accidents number forecasting on the highway crossing at one level with the application of accident risk probability between vehicles in conflict points and on crossing in whole is developed. The concept of a conflict situation in the form of simultaneous occurrence of conflict vehicles movement trajectories of which are crossed, merge or divided on the stopping distance to a conflict point is offered.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9669
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:№2 (2009-9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лапутин.pdf369,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.