Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9596
Title: Підвищення ефективності використання виробничої бази підприємства автосервісу
Other Titles: Повышение эффективности использования производственной базы предприятия автосервиса
Three-Dimensional Model and Parametric Optimization of the Automobile Steering Linkage Matching With Front Trapezium and Independent Suspension
Authors: Мастепан, Сергій Миколайович
Ясинський, Володимир Михайлович
Кузьмін, Віктор Степанович
Кисленко, Ю.Ю.
Мастепан, Сергей Николаевич
Ясинский, Владимир Михайлович
Кузьмин, Виктор Степанович
Кисленко, Ю.Ю.
Mastepan, S.M.
Yasinskiy, V.M.
Kuzmin, V.S.
Kislenko, U.U.
Keywords: АВТОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО
ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ
ВИРОБНИЧА ПОТУЖНІСТЬ
ОПТИМАЛЬНИЙ РІВЕНЬ
ПИТОМІ ВИТРАТИ
АНАЛІЗ
ВИРОБНИЧИЙ ПРОЦЕС
ОПТИМІЗАЦІЯ
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕТОД
АВТОСЕРВИСНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ
ФОРМИРОВАНИЕ КАЧЕСТВА
ПРОИЗВОДСТВЕННАЯ МОЩНОСТЬ
ОПТИМАЛЬНЫЙ УРОВЕНЬ
УДЕЛЬНЫЕ ЗАТРАТЫ
АНАЛИЗ
ПРОИЗВОДСТВЕННЫЙ ПРОЦЕСС
ОПТИМИЗАЦИЯ
ТЕХНИКО-ЭКОНОМИЧЕСКИЙ МЕТОД
SERVICE CENTER
QUALITY FACTOR
MANAGEMENT
IMPROVEMENT
ACTUAL QUALITY
CONSUMPTION
PRODUCTION
SERVICES
QUALITY INDICATORS
Issue Date: 18-Dec-2009
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Мастепан С.М. Підвищення ефективності використання виробничої бази підприємства автосервісу / С.М. Мастепан, В.М. Ясинський, В.С. Кузьмін, Ю.Ю. Кисленко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 37-41.
Abstract: На основі аналізу попереднього досвіду і теоретичних досліджень розроблено модель оптимізації потужності виробничої бази підприємства автосервісу. Розглянуто та визначено вимоги та умови використання моделі, представлена загальна методика розширення виробничих потужностей. Наведено рекомендації по визначенню основних вихідних даних та характеристик, за якими проводиться оптимізація. Модель базується на використанні техніко-економічного методу.
Description: On the basis of theoretical researches an estimation model of the service quality given by a service centre to a consumer is developed. Conditions of the model application are considered. The general technique of the service quality estimation is presented. Recommendations on the basic indicators, parameters and characteristics of the service quality estimation definition are resulted. The model is based upon the application of the "profile" method.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9596
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мастепан.pdf429,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.