Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9582
Title: Огляд існуючих конструкцій стендів і пристроїв для випробувань шин і ходової частини автомобіля
Other Titles: Обзор существующих конструкций стендов и устройств для испытаний шин и ходовой части автомобиля
Review of Existing Tire and Chassis Test Bed Constructions
Authors: Міщенко, Микола Іванович
Кондратьєв, Віктор Васильович
Мищенко, Николай Иванович
Кондратьев, Виктор Васильевич
Mishchenko, N.I.
Kondratiev, V.V.
Keywords: ХОДОВА ЧАСТИНА АВТОМОБІЛЯ
ПНЕВМАТИЧНА ШИНА
БІЧНЕ ВІДВЕДЕННЯ
ІСПИТОВИЙ СТЕНД
ХОДОВАЯ ЧАСТЬ АВТОМОБИЛЯ
ПНЕВМАТИЧЕСКАЯ ШИНА
БОКОВОЙ УВОД
ИСПЫТАТЕЛЬНЫЙ СТЕНД
ХОДОВА ЧАСТИНА АВТОМОБІЛЯ
ПНЕВМАТИЧНА ШИНА
БІЧНЕ ВІДВЕДЕННЯ
ІСПИТОВИЙ СТЕНД
CHASSIS
PNEUMATIC TIRE
TIRE SLIP
THE TEST BED
Issue Date: 18-Dec-2009
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Міщенко М.І. Огляд існуючих конструкцій стендів і пристроїв для випробувань шин і ходової частини автомобіля / М.І. Міщенко, В.В. Кондратьєв // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 15-20.
Abstract: При дослідженні експлуатаційних властивостей шин і ходової частини автомобіля використовується багато різних пристроїв для виміру бічної сили й бічного відведення шини. У статті дається огляд найпоширеніших і оригінальних конструкцій іспитових стендів для дослідження властивостей шин як у лабораторних, так і дорожніх умовах. Розглядаються барабанні й площинні стенди для дослідження шин у лабораторних умовах, а саме: при коченні автомобільного колеса на барабані або на діагностичній площадці із плоскою робочою поверхнею. Описано групу стендів для дослідження шин і ходової частини автомобілів у дорожніх умовах. Приводяться оцінки характеристик стендів.
Description: A lot of various devices for lateral force and tire slip measurement are used at tire and chassis service property study. In the article the review of the most widespread and original test bed constructions for tire properties study both in laboratory environment, and in road conditions is given. Drumtype and plane beds for tire study in laboratory conditions, namely: at an automobile wheel rolling on a reel or a diagnostic platform with flat working surface are considered. The group of beds for tire and chassis study in road conditions is described. Estimations of bed characteristics are resulted.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9582
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мищенко.pdf2,65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.