Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9484
Title: Особливості чисельного дослідження стану заглиблених конструкцій транспортних споруд
Other Titles: Особенности численного исследования состояния углублённых конструкций транспортных сооружений
Numerical Investigation Features of the Traffic Facilities Recessed Structure
Authors: Прусов, Д.Е.
Мінакова, А.О.
Прусов, Д.Э.
Минакова, А.А.
Prusov, D.E.
Minakova, A.A.
Keywords: МЕТОД СКІНЧЕНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
ТЕОРІЯ НЕЛІНІЙНОЇ МЕХАНІКИ
ҐРУНТОВИЙ ПІВПРОСТІР
ОГОРОДЖУЮЧІ КОНСТРУКЦІЇ
ҐРУНТОВА ОСНОВА
ПЛОСКА ЗАДАЧА МЕХАНІКИ ҐРУНТІВ
МЕТОД КОНЕЧНЫХ ЭЛЕМЕНТОВ
ТЕОРИЯ НЕЛИНЕЙНОЙ МЕХАНИКИ
ГРУНТОВОЕ ПОЛУПРОСТРАНСТВО
ОГРАЖДАЮЩИЕ КОНСТРУКЦИИ
ГРУНТОВАЯ ОСНОВА
ПЛОСКАЯ ЗАДАЧА МЕХАНИКИ ГРУНТОВ
FINAL ELEMENTS METHOD
THEORY OF NONLINEAR MECHANICS
SOIL HALF-SPACE
PROTECTING STRUCUTURE
THE SOIL BASE
FLAT PROBLEM OF SOIL MECHANICS
Issue Date: 25-Sep-2009
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Прусов Д.Е. Особливості чисельного дослідження стану заглиблених конструкцій транспортних споруд / Д.Е. Прусов, А.О. Мінакова // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 1.(8) – С. 160-167.
Abstract: Виконано аналіз досліджень взаємодії штучних огороджуючих конструкцій транспортних споруд з неоднорідною ґрунтовою основою покриттів. Розроблено математичну модель дослідження ґрунтового півпростору з використанням нелінійної теорії пружності. Наведено результати чисельних досліджень напружено-деформованого стану огороджуючої конструкції шляхопроводу у взаємодії з багатошаровим неоднорідним півпростором та покриттями під впливом смугового навантаження.
Description: The question of the Donbass difficult soil environment is considered and the investigation of the soil foundation interaction with the artificial protecting structure is analyzed. The mathematical model of the soil half-space investigation with the use of the elasticity nonlinear theory is developed. The calculations of the overpass protecting structure deflected mode in interaction with multilayered variable half-space and surfaces with the strip load influence are resulted.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9484
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:№1 (2009-8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Прусов.pdf2,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.