Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5777
Title: | Аналіз і синтез моделі похибки інтегрування розривних електричних сигналів вентильних приводів і метод її компенсації |
Other Titles: | Анализ и синтез модели погрешности интегрирования разрывных электрических сигналов вентильних приводов и метод ее компенсации Аnalysis and synthesis of model of error of integration of bursting electric signals of occasions of valves and method of its indemnification |
Authors: | Сидоренко, В. М. Сидоренко, В. М. Sidorenko, V.M. |
Keywords: | розривні сигнали похибка інтегрування гармонічний аналіз вентильний привод корекція сигналів разрывные сигналы погрешность интегрирования гармонический анализ вентильный привод коррекция сигналов break signals error of integration harmonic analysis valve drive correction of signals |
Issue Date: | 10-Sep-2010 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: “Обчислювальна техніка та автоматизація”. Випуск 171(19)/ Редкол.: Башков Є.О. (голова) та ін. — Донецьк: ДонНТУ, 2010. — 224 с. |
Abstract: | Виконано структурний і параметричний синтез моделі компоненти абсолютної похибки інтегрування розривних сигналів струму і напруги силових кіл вентильних приводів, викликаної десинхронізацією дискретних відліків і моментів розривів. Запропоновано метод її компенсації, що призводить до підвищення точності оцінки параметрів таких сигналів. Результати важливі при вирішенні задач діагностики і моніторингу електричних двигунів систем електроприводу. |
Description: | The structural and parametrichniy synthesis of component of model of absolute error of integration of bursting signals of current and tension of power circles of occasions of valves is executed, caused desynchronization of the discrete counting out and moments of breaks. The method of its indemnification which results in the increase of exactness of estimation of parameters of such signals is offered. Results are important at the decision of tasks of diagnostics and monitoring of electric engines of the systems of electricdriver. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5777 |
Appears in Collections: | Випуск 19 (171) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.