Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.034 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАТРИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГ-МІКСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємствФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012Кластерний аналіз стратегічних груп конкурентів на прикладі фармацевтичних підприємствФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємствФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012СТРАТЕГІЧНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВАФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2013Системний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємстваФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.