Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4266
Title: Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 2. Аналіз
Other Titles: Расчет и исследование механизма изменения степени сжатия для бензинового двигателя. Часть 2. Анализ
Calculation Compression Degree Change Mechanism for the Petrol Engine. Part 2. The Analysis Is devoted to the influence of the mechanism design parameters on the automobile petrol engine operation.
Authors: Міщенко, Микола Іванович
Хімченко, Аркадій Васильович
Колеснікова, Т.М.
Шляхов, В.С.
Мищенко, Николай Иванович
Химченко, Аркадий Васильевич
Колесникова, Т.Н.
Шляхов, В.С.
Mishchenko, N.I.
Himchenko, A.V.
Kolesnikova, T.N.
Shljahov, V.S.
Keywords: МЕХАНІЗМ ЗМІНИ СТУПЕНЯ СТИСКУ
БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН
ГІДРАВЛІЧНИЙ ПРИВОД
ШВИДКОДІЯ МЕХАНІЗМУ
МЕХАНИЗМ ИЗМЕНЕНИЯ СТЕПЕНИ СЖАТИЯ
БЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ
ГИДРАВЛИЧЕСКИЙ ПРИВОД
БЫСТРОДЕЙСТВИЕ МЕХАНИЗМА
THE MECHANISM OF THE COMPRESSION DEGREE CHANGE
THE PETROL ENGINE
HYDRAULIC DRIVE
SPEED OF THE MECHANISM
Issue Date: 25-Jun-2008
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Міщенко М.І. Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 2. Аналіз / М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, Т.М. Колеснікова, В.С. Шляхов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 17-21.
Abstract: Проаналізовано вплив конструктивних параметрів механізму на робочий процес автомобільного бензинового двигуна. Аналіз дозволив встановити, що шляхом належного вибору діаметрів і маси поршнів МЗСС і двигуна можна досягти необхідної за умовами запобігання детонації швидкодії механізму. Відзначається, що такий МЗСС має найбільшу перевагу в безшатунному двигуні із кривошипно-кулісним силовим механізмом.
Description: The analysis resulted in preventing the detonation of the high-speed action mechanism by the choice of corresponding piston diameters and weight. The analysis CDCM is said to be the most preferable in non-conecting-rod engine with power crank guide.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4266
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№1 (2008-6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мищенко Химченко 2008 (2).pdf447,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.