Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/31986
Title: Роль і місце ліцеїв, гімназій та колегіумів у педагогічній підтримці обдарованих дітей
Authors: Кабанець, Марина Миколаївна
Keywords: обдарованість
обдаровані школярі
педагогічна підтримка
ліцей
гімназія
колегіум
олімпіада
Issue Date: Jun-2020
Publisher: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет»
Citation: Кабанець М.М Роль і місце ліцеїв, гімназій та колегіумів у педагогічній підтримці обдарованих дітей / М.М. Кабанець // Наукові праці ДонНТУ : зб. наук. праць. – Покровськ, 2016. – Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. - № 1-2 (18-19). – С. 65-72. - Бібліогр.: 7 назв.
Abstract: У статті визначено основні особливості організації роботи ліцеїв, гімназій та колегіумів, яка ґрунтується на інноваційних підходах та теоретичних засадах педагогічної підтримки обдарованих дітей. Наведено та проаналізовано статистичні дані щодо кількості учнів ліцеїв, гімназій, колегіумів та інших загальноосвітніх навчальних закладів та їхньої участі у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, результати яких є одним із критеріїв ефективності роботи загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими учнями.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/31986
ISSN: 2077-6780
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_педагогіка_18-19_2016.pdf455,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.