Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/31885
Title: ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ
Authors: Лизунова, Олена Миколаївна
Піскорська, Тетяна
Keywords: банківська система, якість обслуговування, банківські послуги, клієнтська служба, клієнт
Issue Date: May-2020
Publisher: «Новітні технології в освіті, науці та виробництві»: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-технічної інтернет-конференції, 16 квітня 2020 р. – Покровськ: ННІІ ДВНЗ «ДонНТУ», 2020.
Abstract: В статті досліджуються проблеми, пов’язані з підвищенням якості обслуговування клієнтів банківських установ. Розглянуто заходи банку щодо залучення нових клієнтів та запропоновано шляхи розвитку банківської діяльності
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/31885
Appears in Collections:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТАТТЯ.pdf293,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.