Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/31857
Title: ОСОБЛИВОСТІ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
Authors: Мирошниченко, Ганна Борисівна
Павленко, Дмитрий
Keywords: маркетинг промислового підприємства
Issue Date: 12-May-2020
Publisher: Збірка матеріалів: Всеукраїнська наукова конференція (із зарубіжною участю) «Актуальні проблеми розвитку менеджменту, фінансів і фінансової науки: ідеї та їх впровадження».
Abstract: У статті розглідається характеристика сутності промислового маркетингу на промислових ринках, її відмінність від споживчого маркетингу. Досліджено принципи промислового маркетингу
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/31857
Appears in Collections:Мирошниченко Ганна Борисівна, к.е.н., доц. кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірка 30.05.pdf4,62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.