Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30725
Title: Технології підвищення якості підготовки та рівня професійної компетентності випускників ЗВО
Authors: Несторук, Наталія Анатоліївна
Придатько, Ігор Владиславович
Keywords: проблемне навчання
проблемні ситуації
педагогічні технології
якість навчання
компетентність
Issue Date: 2019
Publisher: Покровськ, ДВНЗ "Донецький національний технічний університет"
Citation: Несторук Н.А., Придатько І.В. Технології підвищення якості підготовки та рівня професійної компетентності випускників ЗВО // Наукові праці вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія», № 1 (24). Всеукраїнський науковий збірник -Покровськ, ДВНЗ "Донецький національний технічний університет", 2019.- С. 40-48.
Series/Report no.: Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія»;№ 1 (24), 2019
Abstract: В роботі презентовано аналіз впливу використання проблемного навчання на активізацію навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти де з’ясовано, що проблемні ситуації повинні бути саме виробничого характеру для вирішення реальних практичних завдань професійного спрямування, які безпосередньо пов’язані з виробництвом. Результати моніторингу педагогічного впливу виявили позитивну динаміку змін – підвищення якості підготовки та рівня фахової компетентності випускників ЗВО, які дозволять успішно вирішувати певну категорію роботи або навчальної ситуації, а також досягти ефективного професійного та особистісного розвитку, що дає підстави зробити висновок про ефективність запропонованої технології та рекомендувати її до широкого застосування.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30725
Appears in Collections:Наукові праці викладачів кафедри електромеханіки та автоматики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Педагогіка вип 1 (24), 2019+-40-48.pdf486,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.