Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29739
Title: Сутність педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі
Authors: Золотарьова, Оксана Вікторівна
Keywords: Ізраїль
виявлення обдарованих
навчання та розвиток обдарованих
обдаровані учні
обдаровані школярі
педагогічна підтримка
програми для обдарованих
Issue Date: 26-Nov-2015
Publisher: ДВНЗ"Донецький національний технічний університет"
Series/Report no.: Серія: Педагогіка, психологія і соціологія // Наукові праці ВНЗ "ДонНТУ";Вип. 2 (17)
Abstract: Стаття присвячена встановленню сутності педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі. Дослідження питання дає уявлення про глибину розуміння необхідності формування послідовної державної політики педагогічної та соціальної підтримки обдарованих дітей та молоді в державі. Визначено що саме становить сутність педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі. Встановлено та розглянуто основні складові педагогічної підтримки обдарованих. Доведено, що поняття педагогічної підтримки обдарованих учнів в Ізраїлі є комплексним, передбачає постійну послідовну політику держави та суспільства щодо визнання, виявлення, виховання, навчання та розвитку обдарованих. Запропоновано низку питань, аналіз та вивчення яких було б корисним для розвитку та вдосконалення вітчизняної педагогічної науки, з метою запозичення позитивного закордонного досвіду роботи з обдарованими учнями.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29739
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття ДонНТУ 2015 №2(17).docx50,86 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.