Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29194
Title: Методологічні аспекти розробки моделі майбутнього фахівця
Other Titles: методологія, дидактика, модель фахівця, професійна підготовка.
Authors: Сергієнко Людмила Григорівна
Keywords: методологія,
дидактика,
модель фахівця
професійна підготовка.
Issue Date: 22-Oct-2018
Publisher: Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience», Дніпро, 2018. – С.137-141
Citation: І Міжнародна науково-практична конференція "Сучасний рух науки"
Series/Report no.: матеріали Міжнародної конференції;
Abstract: In today's innovative teaching technologies, the common approach is to build student models, which, in the narrow sense, refers to the list of knowledge, skills and abilities that should be mastered by the one being taught. The more general is the model that covers the provisions of the entire course and can be used as a basis for building a course program. In this article an attempt was made to construct a model of a specialist on an example of a mining engineer.
Description: В сучасних інноваційних технологіях навчання загальноприйнятим підходом є складання моделей студента, під якими у вузькому сенсі, розуміється перелік знань, умінь та навичок, якими повинен опанувати той, якого навчають. Більш загальною буде та модель, яка охоплює положення всього курсу і її можна покласти в основу побудови програми курсу. В даній статті зроблена спроба побудувати модель фахівця на прикладі гірничого інженера.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29194
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WayScience-2018_Сергієнко-2018-pdf.pdf170,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.