Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНесторук, Наталія Анатоліївна-
dc.contributor.authorЧікунов, Павло Олександрович-
dc.contributor.authorПридатько, Ігор Владиславович-
dc.date.accessioned2017-12-03T14:08:45Z-
dc.date.available2017-12-03T14:08:45Z-
dc.date.issued2017-10-19-
dc.identifier.citationНесторук Н.А., Чікунов П.О, Придатько І.В. Solid foundation of electrical training in the context of engineering education // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні тенденції розвитку освіти, науки та технологій» (м. Бахмут, 19-20 жовтня 2017 р.) // Навчально-науковий професійно-педагогічний інститут Української інженерно-педагогічної академії [упоряд. Г. Г. Михальченко] : у 2-х т. – Т. 1. – Бахмут: ННППІ УІПА, 2017. С. 8-9-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28677-
dc.descriptionThe aim of the given paper is to summarize the structure of knowledge in electrical engineering needed for students majored in electromechanics, to define its place and role while conducting experimental research in studying technical subjects.uk_UK
dc.description.abstractThe aim of the given paper is to summarize the structure of knowledge in electrical engineering needed for students majored in electromechanics, to define its place and role while conducting experimental research in studying technical subjects.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherБахмут, ННППІ "УІПА"uk_UK
dc.subjectstudents majored in electromechanics, technical subjects, electrotechnical knowledge and skills.uk_UK
dc.titleSolid foundation of electrical training in the context of engineering educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Наукові праці викладачів кафедри електромеханіки та автоматики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МНПК (м. Бахмут, 19-20 жовтня) Том 1-8-9.pdf298,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.