Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28636
Назва: Методичні рекомендації щодо виконання завдань практичних занять з нормативної навчальної дисципліни циклу професійної підготовки «Рекламний менеджмент» для студентів денної форми навчання, галузі знань: 07 Управління та адміністрування, спеціальність 075 Маркетинг – МРК
Автори: Амельницька, Олена Володимирівна
Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: механізми, дослідження, рекламна ідея, оцінювання, структура, медіапланування
Дата публікації: 2016
Видавництво: Покровськ: ДоНТУ, 2016. – 33 с.
Бібліографічний опис: Затверджено навчально-методичним відділом ДонНТУ, протокол № 5 від 29.11.2016
Короткий огляд (реферат): У методичних рекомендаціях викладено загальні положення та тематичний зміст практичних занять з нормативної навчальної дисципліни циклу професійної підготовки «Рекламний менеджмент». Методичні рекомендації містять завдання щодо виконання практичних робіт та список рекомендованої літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28636
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації до проведення практичних занять

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Амельницкая,Мизина-Рекл. менеджмент- практ. (ш).pdf279,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.