Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28597
Title: Менеджмент комунікативної діяльності компаній у світі перспектив розвитку Digital-ринку
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Keywords: комунікації, digital-маркетинг, реклама, медіа канали, просування
communications, digital-marketing, advertising, media channels, promotion
Issue Date: 2017
Publisher: Стійкий розвиток національної економіки: актуальні проблеми та механізми забезпечення: Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (27 квітня 2017 року)
Citation: Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2017. – С.92-95.
Abstract: Досліджуються перспективи використання інтерактивних маркетингових комунікацій, інтернет-маркетингу, специфіки використання сучасних інформаційних технологій в різних галузях Розглянуто медіа канали, які стосуються digital-маркетингу та питання застосування інтерактивних маркетингових комунікацій як одного з основних засобів підвищення конкурентоспроможності компаній
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28597
Appears in Collections:Мізіна Олена Вікторівна, к.е.н., доц., доцент кафедри УФЕБ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.