Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/251
Title: Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи "Споживач - Підприємство - Партнер" за властивостями
Authors: Райко, В.Д.
Keywords: стратегічне управління
strategic management
маркетингова діяльність
marketing activities
школи стратегій
school of strategies
маркетингова парадигма
marketing paradigm
партнерські відносини
partnerships
Issue Date: 2007
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 32 (126) - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 177 - 184
Series/Report no.: Економічна;25
Abstract: Виділено еволюцію стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства; проаналізовано школи стратегій, їх недоліки та переваги щодо управління маркетинговою діяльністю; сучасну маркетингову парадигму та її відмінності; зроблено висновок про те, що стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності має такі особливості: скорочення термінів прийняття управлінських рішень, комплексний характер стратегічного управління, рівнозначність потенційних можливостей підприємства на ринку, важливість врахування суб'єктивних факторів в управлінні; розроблено концептуальний підхід до процесу формування та управління партнерськими відносинами на системному рівні на основі системи властивостей "споживач-підприємство-партнер".
Description: The article highlights the evolution of the strategic management of the development of marketing activity of the industrial enterprise; analyzed the school strategies, their advantages and disadvantages for the management of marketing activity; modern marketing paradigm, and it is different; it is concluded that the strategic management of development of marketing activity has the following features: reduction of terms of acceptance of administrative decisions, the complex nature of strategic management, equivalence potential opportunities in the enterprise market, the importance of considering the subjective factors in the management; developed a conceptual approach to the process of formation and management of partnerships at the system level on the basis of the system properties "consumer-venture partner".
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/251
Appears in Collections:Випуск 32 (126)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.