Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25067
Назва: Формування стратегії суб’єкта малого підприємництва в умовах мінливого зовнішнього середовища
Інші назви: Strategy formation of a small business in a volatile external environment
Формирование стратегии субъекта малого предпринимательства в условиях изменчивой внешней среды
Автори: Kvilinskyi, O.S.
Квилинский, А.С.
Квілінський, О.С.
Ключові слова: стратегія
підприємство
суб’єкт малого підприємництва
зовнішнє середовищє
франчайзинг
кластер
стратегия
предприятие
субъект малого предпринимательства
внешняя среда
strategy
enterprise
small business
the external environment
franchising
cluster
Дата публікації: 2014
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Квілінський О.С. Формування стратегії суб’єкта малого підприємництва в умовах мінливого зовнішнього середовища. 08.00.04 – економіка та управління підприємствами: дисертацiя на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», Донецьк, 2014. Дисертаційна робота присвячена розвитку теоретичних положень, науково-методичних основ і розробці практичних рекомендацій з формування стратегії розвитку суб’єкта малого підприємництва в умовах мінливого зовнішнього середовища. Уточнено економічну сутність та види стратегії суб’єкта малого підприємництва в умовах мінливого зовнішнього середовища. Розвинуто теоретичні положення з визначення факторів діяльності суб’єкта малого підприємництва. Виявлено зміст суб’єктивних та об’єктивних каталізаторів мінливості зовнішнього господарського середовища. Уточнено економічну сутність та класифіковано види стратегії суб’єкта малого підприємництва. Встановлено кореляційні зв’язки між типом господарської активності великих промислових підприємств та рівнем активності суб'єктів малого підприємництва. Удосконалено науково-методичний підхід до виокремлення та кількісної оцінки умов формування стратегії суб’єкта малого підприємництва. Запропоновано науково-методичні рекомендації з проведення об’ємного SWOT-аналізу оцінки умов формування стратегії підприємства. Побудовано матрицю вибору стратегії суб’єкта малого підприємництва як учасника кластерного об’єднання підприємств в умовах мінливого зовнішнього середовища. Обґрунтовано методичні положення з формування стратегії суб’єкта малого підприємництва. Удосконалено порядок обґрунтування величини компенсації витрат франчайзі по організації і веденню бізнесу за договором франчайзингу. Розроблено концептуальний підхід до оцінки інтенсивності стратегічного розвитку суб’єкта малого підприємництва.
Опис: Thesis for the candidate of economic sciences in specialty 08.00.04 – Economics and Management of Enterprises (by Types of Economic Activity). – Donetsk National Technical University under the Ministry of Education and Science of Ukraine, Donetsk, 2014. The thesis is devoted to the development of scientific and methodological foundations and the development of scientific and practical recommendations for the creation of a small business strategy in a volatile external environment. Economic nature and types of strategies of small businesses in the changeable conditions of the environment are verified. Theoretical propositions to clarify the content of the factors of small businesses are developed. Subjective and objective content catalysts variability is revealed. Economic nature and types of strategies of a small business are defined. Correlation between the type of case by the economic activity of industrial enterprises and the level of activity of small businesses is established. Scientific methodical approach to the isolation and quantification of conditions of formation of a small business strategy is improved. Scientific guidelines for the volumetric of SWOT-analysis are suggested. Selection мatrix strategy of small business as a member of a cluster of business combination under volatile external environment is built. Methodical positions in the formation of a small business strategy are justified. Procedure for determining the value of compensation costs franchisees organization and business franchisee is improved. Conceptual approach to assess the intensity of strategic development of a small business is developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25067
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kvilinsky.pdf425,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.