Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/23949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗАВОРОТНА, О. І.-
dc.contributor.authorЛЮРІНА, Т. І.-
dc.contributor.authorZavorotnaya, O. I.-
dc.contributor.authorLyurina, T.I.-
dc.contributor.authorЗаворотная, О. И.-
dc.contributor.authorЛюрина, Т. И.-
dc.date.accessioned2013-11-15T13:30:04Z-
dc.date.available2013-11-15T13:30:04Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010en_US
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23949-
dc.descriptionThis article presents a theoretical justification of the project of forming a leadership competence of future teachers.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітленоо теоретичне обґрунтування проекту формування лідерської компетентності майбутніх учителів.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectкомпетентностьen_US
dc.subjectлидерen_US
dc.subjectбудущий учительen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectкомпонентыen_US
dc.subjectкритерииen_US
dc.subjectусловия лидерстваen_US
dc.subjectcompetence and leadershipen_US
dc.subjectthe future teacheren_US
dc.subjectmodelen_US
dc.subjectcomponentsen_US
dc.subjectcriteriaen_US
dc.subjectterms of leadershipen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectлідерen_US
dc.subjectмайбутній учительen_US
dc.subjectкомпонентиen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectумови лідерстваen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯen_US
dc.title.alternativeForming of leadership competence of future teachersen_US
dc.title.alternativeФормирование лидерской компетентности будущего учителяen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zavarotna.pdf129,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.