Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23775
Title: | ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ПОТРЕБИ У ТВОРЧІЙ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ В МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
Other Titles: | Дифференцированный поход к развитию потребности в творческой самореализации у будущих инженеров в высших технических учебных заведениях |
Authors: | КАБАНЕЦЬ, М.М. Кабанец, М.Н. Kabanets, M.N. |
Keywords: | diferenshion approach creative self-realization creative potential діференційний підхід творча самореалізація творчий потенціал |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Донецький національний технічний університет |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 |
Abstract: | Конкурентоспроможність сучасного інженера визначається не тільки високим рівнем теоретичної та практичної підготовки, а й сформованістю творчих якостей особистості, серед яких потреба у творчій самореалізації є рушійною силою виявлення та застосування творчого потенціалу. Підвищити ефективність роботи з формування потреби студентів у творчій самореалізації можна завдяки диференційованому підходу залежно від ступеня її прояву. |
Description: | The competitiveness of modern engineers is determined not only by the high level of their theoretical and practical preparation, but also by their creative personal qualities among which the need of creative sнияelf-realization is motive force of display and application of the creative potential. Promoting the efficiency of pedagogical work on forming of students’ need of creative self-realization is possible due to the differentiated approach depending on the degree of its display. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23775 |
Appears in Collections: | Випуск 8 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kabanech.pdf | 128,78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.