Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/22189
Title: Пути повышения конкурентоспособности предприятия в условиях глобализации
Authors: Чебышева, А.В.
Задорожный, С.С.
Жильченкова, В.В.
Keywords: глобализация
globalization
конкурентоспособность
competitiveness
маркетинговая среда
marketing environment
Issue Date: 2013
Publisher: ДонНТУ
Citation: Матеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 с
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22189
Appears in Collections:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chebasheva.pdf275,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.