Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21234
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КАТЕГОРІЇ “МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”
Authors: Сенишин, О. С.
Дзюбенко, Н. О.
Keywords: Маркетинговий менеджмент
Планування
Прибутковість
Рентабельність
Issue Date: 16-Dec-2011
Publisher: Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21234
Appears in Collections:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сенишин О.С., Дзюбенко Н.О..pdf282,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.