Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18824
Title: ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ АНГЛІЙСЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ЗА УМОВ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Other Titles: Дифференцированный подход в обучении будущих инженеров диалогической речи в английском языке при условии использования способов информационно-коммуникационных технологий.
Differential teaching future engineers implementation to English dialogical speech with the usage of informational communicative technologies.
Authors: МАЛОВИЧКО, К. А.
Маловичко, Е.А.
Malovichko, K.A.
Keywords: диференційований підхід
дифференцированный подход
differential teaching
діалогічне мовлення
засоби інформаційно-комунікаційних технологій
диалогическая речь
способы информационно-коммуникационных технологий
dialogical speech
informational communicative technologies
Issue Date: 2011
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету
Series/Report no.: Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
Abstract: Стаття присвячена проблемам диференційованого навчання майбутніх інженерів ангіийського діалогічного мовлення з використуванням інформаційно-комунікативних технологій. В роботі обгрунтована мета використання комп’ютерної программи для організації диференційованого навчання англійської діалогічної мови.
Description: The article is devoted to the problems of differential teaching future engineers implementation to English dialogical speech with the usage of informational communicative technologies. In the work the reasonability of the computer program usage for differential teaching English dialogical speech organization has been proved.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18824
Appears in Collections:Випуск 10 (193)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
malov.pdf228,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.