Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18602
Title: ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ
Other Titles: Психофизиологические аспекты использования информационно-коммуникационных технологий в обучении
Psychophysiological Aspects of Using ICT in Education
Authors: КРАВЧЕНКО, Н. В.
КРАВЧЕНКО, Д. В.
Кравченко, Н. В.
Кравченко, Д. В.
Kravchenko, N.
Кravchenko, D.
Keywords: information and communication technologies
application of ICT in education
psychophysiology
pedagogical competence
higher education
информационно-коммуникационные технологии
способы применения ИКТ в обучении
психофизиология человека
педагогические компетенции
высшая школа
інформаційно-комунікаційні технології
засоби використання ІКТ у навчанні
психофізіологія людини
педагогічні компетенцї
вища школа
Issue Date: 2012
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
Abstract: У статті обґрунтовуються практичні рекомендації до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні з урахуванням психофізіології людини
Description: The paper provides practical recommendations for the use of ICT in education taking into account human psychophysiology. Practical recommendations for the organizing the educational process, based of psycho-physiological characteristics of a person are given for different forms of learning
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18602
Appears in Collections:Випуск 2(12) 2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kravch.pdf274,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.