Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18602
Title: | ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ |
Other Titles: | Психофизиологические аспекты использования информационно-коммуникационных технологий в обучении Psychophysiological Aspects of Using ICT in Education |
Authors: | КРАВЧЕНКО, Н. В. КРАВЧЕНКО, Д. В. Кравченко, Н. В. Кравченко, Д. В. Kravchenko, N. Кravchenko, D. |
Keywords: | information and communication technologies application of ICT in education psychophysiology pedagogical competence higher education информационно-коммуникационные технологии способы применения ИКТ в обучении психофизиология человека педагогические компетенции высшая школа інформаційно-комунікаційні технології засоби використання ІКТ у навчанні психофізіологія людини педагогічні компетенцї вища школа |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с |
Abstract: | У статті обґрунтовуються практичні рекомендації до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні з урахуванням психофізіології людини |
Description: | The paper provides practical recommendations for the use of ICT in education taking into account human psychophysiology. Practical recommendations for the organizing the educational process, based of psycho-physiological characteristics of a person are given for different forms of learning |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18602 |
Appears in Collections: | Випуск 2(12) 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kravch.pdf | 274,21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.