Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/18535
Title: Методичні засади оцінки ефективності брендингу
Other Titles: Методологические основы оценки эффективности брендинга
The methodological basis for evaluating the branding effectiveness
Authors: Кендюхов, А.В.
Файвишенко, Д.С.
Шпарева, А.М.
Кендюхов, О.В.
Файвішенко, Д.С.
Шпарьова, А.М.
Kendyukhov, A.V.
Fayvishenko, D.S.
Shpareva, A.M.
Keywords: branding
brand
efficiency
evaluation methods
functional approach
indicators
criteria
functions
брендинг
бренд
ефективність
методи оцінки
функціональний підхід
показники
критерії
функції
эффективность
методы оценки
функциональный подход
показатели
критерии
функции
Issue Date: 2010
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-3. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 210 с
Abstract: розкрито суть та роль існуючих методів оцінки ефективності брендингу, визначено основні переваги та проблеми у їх застосуванні. Доведено, що існуючі методи оцінки ефективності брендингу розрізнені, безсистемні і не мають єдиної уніфікованої форми. Вони призначені для реалізації певної конкретної мети і не забезпечують цілісної системи показників і критеріїв оцінки. Дослідження показують, що ефективність брендингу необхідно вимірювати не лише економічними критеріями. Продемонстровано, що велике значення набуває оцінка ефективності брендингу на основі аналізу не економічних функцій бренду. Визначено, що перспективним методологічним підґрунтям визначення ефективності брендингу є функціональний підхід. Запропоновано систему показників оцінки ефективності окремих функцій бренду та інтегральний показник ефективності брендингу на основі функціонального підходу, які більш комплексно розкривають його цільову змістовність, дозволяють виявляти сильні та слабкі сторони бренду у порівнянні з брендами-конкурентами.
Description: The essence and role of existing methods for evaluating the branding effectiveness are analyzed and the main advantages and problems in their application are identified. It is proved that the existing methods of evaluating the branding effectiveness are uncoordinated, unsystematic, non-harmonized, designed for a specific purpose and do not provide an integrated system of indicators and criteria. Branding effectiveness should be measured not only by economic criteria. The evaluation of branding effectiveness on the basis of the analysis of non-economic functions of the brand is gaining importance. Functional approach is the prospective methodological basis for evaluating the branding effectiveness. A system of indicators to measure the effectiveness of individual features of the brand and an integral indicator of branding effectiveness based on functional approach, which reveal its targeted content, serve to identify the strengths and weaknesses of the brand over the brand-competitors is proposed
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18535
Appears in Collections:Випуск 38-3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
126.pdf366,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.