Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/18533
Title: Інформаційні системи холдингових організацій та система управління взаємовідносинами з клієнтами
Other Titles: Information systems of holding organizations and customer relationship management system
Информационные системы холдинговых организаций и система управления взаимоотношениями с клиентами
Authors: Поперешняк, C.В.
Popereshnyak, S.V.
Keywords: холдинговая организация
CRM-система
исследование
разработка
внедрение
программное обеспечение управления взаимоотношениями с клиентами
холдингова організація
програмне забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтами
CRM-система
дослідження
розробка
впровадження
holding organization
CRM software
CRM-system research
development
implementation
Issue Date: 2010
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-3. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 210 с
Abstract: Досліджуються системи управління взаємовідно-синами з клієнтами в холдингових організаціях. Проведено класифікацію і визначено основні функції CRM-системи. Розроблено проект CRM-системи з врахуванням сучасних тенденцій їх розвитку
Description: The customer relationship management systems in holding organizations is studied. The CRM-system is classified and its main functions are defined. The project of CRM-system to meet modern trends of development is worked out
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18533
Appears in Collections:Випуск 38-3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
115.pdf563,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.