Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18494
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В МЕЖАХ МАТЕМАТИЧНОГО ТА БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛІВ
Інші назви: Использование педагогических технологий в обучении английскому языку в рамках биологического и математического профилей
Pedagogical Technologies in Teaching English in the Classes with Mathematic and Biologic Bias
Автори: Бутенко, Г. П.
Бутенко, А. П.
Butenko, A.
Ключові слова: профільне навчання
педагогічні технології
проект
інформаційні технології
самовираження
особистість
профильное обучение
педагогическая технология
проектная технология
информационная технология
самовыражение
личность
type of school
pedagogical technologies
project
information technology
person
self-expression
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито вагоме значення використання педагогічних технологій в навчанні іноземної мови в класах математичного та біологічного профілів. Автор доводить сприяння методів проекту та інформаційних технологій у самовираженні особистості, що є важливим у контексті підготовки в середній ланці освіти конкурентоспроможного випускника
Опис: The author highlights pedagogical technologies as a means of teaching English in the classes with mathematic and biologic bias. The author underlines the importance of projects and information technologies in preparing competitive school-leavers
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18494
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
butenko.pdf231,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.