Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17623
Назва: | Вивчення особливостей позитивного досвіду агресивних дій старшокласників (апробація методики «Анкета старшокласника») |
Автори: | Ломова, Т.О. |
Ключові слова: | агресія |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В.О.Сухомлинського: збірник наукових праць. - Т. 11. – Вип. 5. - Миколаїв: НДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2010. – С. 175 – 178 |
Короткий огляд (реферат): | Наводяться результати апробації методики. З'ясовано, що агресивна поведінка старшокласника, його емоційні стосунки з вчителями, однолітками, батьками, обумовлені як характером взаємин із соціальним оточенням, так і набутим у процесі соціалізації позитивним досвідом агресивних дій. Встановлено, що у групі агресивних старшокласників переважають такі реакції агресії: вербальна і непряма агресія в контексті дитячо-батьківських стосунків; фізична, вербальна і непряма агресія у стосунках із вчителями й однокласниками. Для неагресивних старшокласників характерні такі види реакцій, як ізоляція, депривація і втрата поваги до оточуючих. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17623 |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри соціології і політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вивчення особл.позитив.досвіду агр.дій.docx | 31,35 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.