Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/15871
Title: Уточнення розрахунку проміжного такту світлофорного регулювання з жорстким програмним управлінням на міських перехрестях
Other Titles: Уточнение расчета промежуточного такта светофорного регулирования с жестким программным управлением на городских перекрестках
Calculation Specification of the Intermediate Step of Light Regulation With Rigid Programmed Control At City Crossroads
Authors: Дудніков, Олександр Миколайович
Пелих, Альона Володимирівна
Дудников, Александр Николаевич
Пелих, Алена Владимировна
Dudnikov, Aleksandr Nikolayevich
Pelih, Alena Vladimirovna
Keywords: ПЕРЕХРЕСТЯ ДОРІГ
ЗАСІБ ТРАНСПОРТНИЙ
ТАКТ ПРОМІЖНИЙ
ТРАЄКТОРІЯ РУХУ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ГЕОМЕТРИЧНІ
ПРИГОДА ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНА
ПЕРЕКРЕСТОК ДОРОГ
СРЕДСТВО ТРАНСПОРТНОЕ
ТАКТ ПРОМЕЖУТОЧНЫЙ
ТРАЕКТОРИЯ ДВИЖЕНИЯ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ГЕОМЕТРИЧЕСКИЕ
ПРОИСШЕСТВИЕ ДОРОЖНО-ТРАНСПОРТНОЕ
CROSSROADS OF ROADS
MEANS TRANSPORT
THE STEP INTERMEDIATE
THE TRAJECTORY OF MOVEMENT
THE CHARACTERISTIC GEOMETRICAL
INCIDENT ROAD AND TRANSPORT
Issue Date: 10-Oct-2011
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Дудніков О.В. Уточнення розрахунку проміжного такту світлофорного регулювання з жорстким програмним управлінням на міських перехрестях/О.М. Дудніков, А.В. Пелих//Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - №2(13). – С.47-55.
Abstract: Розглядається задача вдосконалення формування проміжних тактів регулювання, з метою забезпечення звільнення площі перехрестя від транспортних засобів, що продовжують рухатися за дозволеними напрямками відповідної фази регулювання. Розроблені необхідні залежності для розрахунку часу виконання маневрів повороту праворуч, руху прямо, повороту ліворуч, руху на розворот. З урахуванням відповідної схеми дозволених напрямів руху у попередній фазі регулювання приймається максимальний час виконання відповідного дозволеного маневру як тривалість проміжного такту.
Description: The problem of improvement of formation of intermediate steps of regulation, for the purpose of maintenance of clearing of the area of a crossroads from vehicles which continue to move in the resolved directions of a corresponding phase of regulation is considered. The developed necessary dependences for calculation of time of performance of maneuvers of turn to the right, movements directly, turn on the left, movements on a turn. Taking into account the corresponding scheme of the resolved directions of movement in the previous phase of regulation the maximum time of performance of the corresponding resolved maneuver as duration of an intermediate step is accepted
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15871
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2011-13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дудніков О.М., к.т.н., Пелих А.В..pdf470,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.