Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11281
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фалалєєв, А.П. | - |
dc.contributor.author | Торлін, В.М. | - |
dc.contributor.author | Ветрогон, О.А. | - |
dc.contributor.author | Фалалеев, А.П. | - |
dc.contributor.author | Торлин, В.Н. | - |
dc.contributor.author | Ветрогон, А.А. | - |
dc.contributor.author | Falaleev, A.P. | - |
dc.contributor.author | Torlin, V.N. | - |
dc.contributor.author | Vetrogon, A.A. | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-11T11:48:18Z | - |
dc.date.available | 2012-04-11T11:48:18Z | - |
dc.date.issued | 2011-09-02 | - |
dc.identifier.citation | Фалалєєв А.П. Вплив погрішності форми поздовжніх балок кузова автомобіля на їхню працездатність після ремонту / А.П. Фалалєєв, В.М. Торлін, О.А. Ветрогон // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 64-66. | en_US |
dc.identifier.issn | 1990-7796 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11281 | - |
dc.description | The technique of assessing the quality of car body repair is considered. It is based on modeling the process of bearing capacity loss by the longitudinal frame beams with form errors. Due to the developed mathematical model we obtained the numerical estimates of error effect on the ultimate strain of beams. | en_US |
dc.description.abstract | Розглядається методика оцінки якості ремонту кузова автомобіля, яка заснована на моделюванні процесу втрати несучої здатності поздовжніми балками каркаса, що мають погрішності форми. За допомогою розробленої математичної моделі отримано чисельні оцінки впливу погрішності форми на граничну деформацію балок. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. | en_US |
dc.subject | РЕМОНТ КУЗОВА АВТОМОБІЛЯ | en_US |
dc.subject | ВТРАТА НЕСУЧОЇ ЗДАТНОСТІ | en_US |
dc.subject | ПОГРІШНОСТІ ФОРМИ | en_US |
dc.subject | РЕМОНТ КУЗОВА АВТОМОБИЛЯ | en_US |
dc.subject | ПОТЕРЯ НЕСУЩЕЙ СПОСОБНОСТИ | en_US |
dc.subject | ПОГРЕШНОСТИ ФОРМЫ | en_US |
dc.subject | QUALITY OF BODY REPAIR | en_US |
dc.subject | BEARING CAPACITY LOSS | en_US |
dc.subject | FORM ERRORS | en_US |
dc.title | Вплив погрішності форми поздовжніх балок кузова автомобіля на їхню працездатність після ремонту | en_US |
dc.title.alternative | Влияние погрешности формы продольных балок кузова автомобиля на их работоспособность после ремонта | en_US |
dc.title.alternative | Effect of the Longitudinal Beam Error on the Operability After Repair | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | №1 (2011-12) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фалалеев.pdf | 350,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.